چرا؟

love.love.love.love.



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 6611
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



.



كد آهنگ پسر جهنمي

مرجع كد آهنگ

 

چرا  حس میکنم هستی کنارم

                                       چرا این رفتنو باور ندارم

چرا گم میکنم روز و شبامو

                                     چرا حس میکنم داری هوامو

چرا هستی میان خوابو رویام

                                     چرا پر میشه تو حرم نفسهام

دارم نفس نفس نبودنت رو کم میارم

                                   میخوای بری تو رو به این ترانه میسپارم

ولی نرو.نرو  که جز تو چاره ی به جز خودت ندارم

                                   نرو بمون  نرو بمون نرو بمون کنارم

آخه ترانه هام همش بهونتو میگیرن

                                   اگه بری  همه کهنه میشن بی تو میمیرن

اگه بری چشمامو پشت جاده جا میذارم

                                   اگه بری خود بارون میشم برات میبارم

دارم نفس نفس نبودنت رو کم میارم

                                  میخوای بری تو رو به این ترانه میسپارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ جمعه 26 مهر 1392برچسب:,ساعت 17:37 نويسنده یواشکی........... |